PLUG-IN HYBRID TECHNOLÓGIA

PLUG-IN HYBRID TECHNOLÓGIA
Pridané 06.09.2019

PEUGEOT predstavuje rad PLUG-IN HYBRID ako konkrétny dôkaz toho, že pred zákazníkmi stojí budúcnosť, v ktorej sa stretávajú príjemnejšia jazda s rešpektom voči životnému prostrediu.

Nabíjateľné elektrické motory HYBRID a HYBRID4 spojené so spaľovacími motormi. K dispozícii je široká ponuka najnovších technológií. Ľahko sa kombinujú a ich používanie je úplne jednoduché.

PLUG-IN HYBRID TECHNOLÓGIA

Benzínový motor

Motor 1.6 PureTech bol upravený tak, že sa rozšíril o štartovací alternátor a špecifický panel chladenia. Jeho výkon je 132 kW (180 koní) (vo verzii Hybrid), resp. 225 koní vo verzii HYBRID4.

Nová elektrifikovaná automatická prevodovka

Motor PureTech je spojený s novou osemstupňovou automatickou prevodovkou e-EAT8 (Electric Efficient Automatic Transmission - 8 rýchlostných stupňov), určenú pre motory Peugeot Plug-in Hybrid.

S prevodovkou je spojený elektromotor s výkonom 80 kW (110 k), ktorý je umiestnený pri prednej náprave.

Pre optimálne a nepostrehnuteľné prechody medzi pohonom na elektrický alebo spaľovací motor je miesto meniča krútiaceho momentu pri spaľovacích verziách použitá viaclamelová mokrá spojka. Všetky tieto úpravy zaisťujú zvýšenie krútiaceho momentu o 60 Nm, a teda aj rýchlejšie reakcie.

Elektrifikovaná zadná náprava

Vo verziách Hybrid4 je viacprvková zadná náprava vybavená meničom, elektromotorom s výkonom 80 kW (110 k) a redukčnou prevodovkou, aby bolo možné poháňať všetky štyri kolesá. Jej zabudovanie nemá žiadny vplyv na vnútorný priestor karosérie.

Lítiovo-iónová batéria

Vysokonapäťová lítiovo-iónová batéria (300 V) sa pri oboch verziách (Hybrid aj Hybrid4) nachádza pod druhým radom sedadiel.

Batéria má kapacitu 11,8 KWh (Hybrid) a 13,2 KWh (Hybrid4), čo zodpovedá úrovni najlepších batérií na trhu. Vďaka tejto kapacite je vozidlo schopné v 100 % elektrickom režime prejsť 50 km WLTP1 (60 km NEDC2).

PLUG-IN HYBRID TECHNOLÓGIA

Pre maximálne využitie plne elektrickej jazdy je štandardným východiskovým režimom Zéro Emission (nulové emisie), pokiaľ to stav nabitia batérie umožní. Vozidlo môže v elektrickom režime ísť rýchlosťou 135 km/h, až potom sa dostáva k pohonu spaľovací motor.

ÚČINNE FUNKCIE PRE NOVÉ POTEŠENIE Z JAZDY

PLUG-IN HYBRID TECHNOLÓGIA

Nová funkcia Brake

Vodič sa môže rozhodnúť aktivovať novú funkciu Brake, ktorá vozidlu umožňuje spomaľovať bez stlačenia brzdového pedálu. Táto funkcia pôsobiaca ako brzdenie motorom umožňuje naviac dobíjať batériu, napríklad pri jazde z kopca. V režime Drive stačí pre aktiváciu funkcie Brake presunúť ovládač automatickej prevodovky Shift and Park by wire smerom dozadu. Opätovným presunom ovládača smerom dozadu sa funkcia deaktivuje.

Nový elektronicky ovládaný brzdový systém

Na zvýšenie dojazdu v plne elektrickom režime zaisťuje brzdový systém s vysokou energetickou účinnosťou i-Booster rekuperáciu energie počas brzdenia alebo spomalenia bez stlačenia brzdového pedálu (energia, ktorá sa v spaľovacích motoroch rozptýlia). Zariadenie i-booster tvorí elektrické čerpadlo, ktoré nahrádza vákuové čerpadlo spaľovacích motorov.

Nová funkcia e-SAVE 

Potešenie z jazdy na elektrický pohon si môžete dopriať, kedykoľvek budete chcieť, a to vďaka funkcii e-Save, ktorá vodičovi umožní pripraviť sa na jazdu v elektrickom režime tým, že si našetrí energiu na dojazd (10 km, 20 km alebo celej kapacity batérie). Táto funkcia je ľahko dostupná z menu e-Save na dotykovom displeji. Po nastavení je funkcia zobrazená na prístrojovej doske, vrátane našetreného dojazdu v kilometroch. Stačí na voliči režimov riadenia zvoliť režim nulové emisie a aktivovať tak jazdu s plne elektrickým pohonom, kedykoľvek si budete priať.

RÝCHLE A ĽAHKÉ NABÍJANIE BATÉRIÍ

PLUG-IN HYBRID TECHNOLÓGIA
PLUG-IN HYBRID TECHNOLÓGIA

Maximálna doba potrebná na dobitie batérie je:

  • menej ako 7 hodín pomocou štandardnej zásuvky (nabíjačka: 3 kW, 8 A)
  • 4 hodiny pomocou zdokonalenej zásuvky ako je Green'up® (nabíjačka: 3 kW, 14 A za 4 hodiny)
  • alebo menej ako 1 hodina 45 minút pri použití nástennej krabice (nabíjačka: 6 kW, 32 A voliteľná).

Okolo nabíjacej zásuvky sú umiestnené svetelné lišty umožňujúce ľahkú a rýchlu kontrolu stavu nabitia batérie. Farby po pripojení ukazujú priebeh nabitia batérie.

Kryt nabíjacieho otvoru je nenápadne situovaný na ľavom zadnom blatníku vozidla (symetricky ku krytu palivovej nádrže). Nabíjací kábel sa ľahko uloží do schránky pod podlahou batožinového priestoru.

PEUGEOT 3008 HYBRID4:

  • Priemerný dosah elektrického režimu (1): 50 km WLTP / 60 km NEDC (2)
  • Zmiešané emisie CO2 (1): 49 g / km WLTP / 49 g / km NEDC (2)
  • Zmiešaná spotreba (1): 2,2 l / 100 km WLTP / 2,2 l / 100 km NEDC (2)

PEUGEOT 508 a 508 SW HYBRID:

  • Priemerný dosah elektrického režimu (1): 40 km WLTP / 50 km NEDC (2)
  • Zmiešané emisie CO2 (1): 49 g / km WLTP / 49 g / km NEDC (2)
  • Zmiešaná spotreba (1): 2,2 l / 100 km WLTP / 2,2 l / 100 km NEDC (2)

(1) Odhadované údaje poskytnuté len na informáciu a podliehajúce schváleniu

(2) Uvedené hodnoty sú v súlade s postupom WLTP. Od 1. septembra 2018 sa prijímajú nové vozidlá na základe Svetovej procedúry pre skúšanie ľahkých vozidiel (WLTP), čo je nový, realistickejší testovací postup na meranie spotreby paliva, emisií CO2 a rozsahu plug-in hybridov vozidiel. Tento postup WLTP sa vykonáva s reálnymi testovacími podmienkami a úplne nahrádza nový európsky jazdný cyklus (NEDC), ktorý bol predtým použitý testovací postup. Nameraný rozsah pre dobíjateľné hybridné vozidlá používajúce procedúru WLTP je v mnohých prípadoch nižší ako meraný rozsah pomocou postupu NEDC. Uvedené hodnoty rozsahu zodpovedajú priemerným hodnotám vozidiel v rozsahu. Všetky zobrazené hodnoty sa môžu líšiť v závislosti od konkrétneho vybavenia, možností a typov pneumatík.

Zdroj: www.peugeot.sk

 

Ocenenia

Získali sme ako jediný koncesionár PEUGEOT v Európe už 6 x prestížnu cenu. Získali sme diplom OPEL C&S za najvyšší nárast predaja a trhového podielu v ČR a SR za rok 2016,najvyšší nárast objednávok za rok 2016, najvyšší nárast celkových predajov náhradných dielov za rok 2016, najväčší predaj v SR za rok 2017 a ocenenie Dealer roku 2015 a 2018 v oblasti služieb zákazníkom.

Peugeot
PEUGEOT SERVICE QUALITY AWARDSParížPEUGEOT SERVICE QUALITY AWARDSParížPEUGEOT SERVICE QUALITY AWARDSBerlínPEUGEOT SERVICE QUALITY AWARDSBarcelonaPEUGEOT SERVICE QUALITY AWARDSSlovensko
Opel
Opel najvyšší nárast predaja a trhového podielu v ČR a SR za rok 2016C&S
2016
Opel Dealer roku 2015 a 2018Díler roku
2015, 2018
Opel najvyšší nárast objednáviek za rok 2016C&S
2016
Opel najvyšší nárast celkových predajov náhradných dielov za rok 2016C&S
2016
Opel najväčší predaj v SR za rok 2017C&S
2017

Zlepšujeme sa pre vás aj naďalej

Vopred ďakujeme za vaše podnety a skúsenosti so službami FINAL‑CD. Napíšte nám Váš názor

Ochrana osobných údajov
-
Používame súbory cookies pre zlepšenie funkčnosti našich stránok. Používaním webstránok finalcd.sk nám dávate súhlas s ich používaním na uloženie informácií.
/* -- FLOATING TOOLS -- */
xxs
xs
s
m
l
xl