Vyčnievajúca radiaca páka je definitívne minulosťou: základom nového ovládania je elegantný radič dokonale integrovaný do stredovej konzoly.
Táto dizajnová zmena ovládania automatickej prevodovky sa netýka len modelov vybavených spaľovacími motormi a automatickou prevodovkou EAT8, ale aj modelov e-208 a e-2008 s čisto elektrickými motormi.
Moderný a účelný dizajn nového ovládača automatickej prevodovky zároveň uvoľňuje miesto v stredovej konzole. Nový ovládač v modeloch 208 a 2008 dokonale zapadá do prostredia PEUGEOT i-Cockpit® 3D, ktoré je precíznym spojením technológie s dokonalou ergonómiou.
Kombinácia matného (saténového) chrómu, „klavírnej“ čiernej a karbónového vzhľadu opierky pre zápästie už na prvý pohľad vyžarujú kvalitu. Ich spracovanie je prvotriedne a spĺňa tie najvyššie kvalitatívne štandardy.
Pri všetkých motoroch s automatickou prevodovkou, elektrických aj spaľovacích, toto nové ovládanie umožňuje výber rôznych režimov:
Tieto funkcie dopĺňajú dve samostatné tlačidlá:
Pri každom zvolenom režime alebo funkcii (R, N, D, P, M alebo B) sa rozsvieti kontrolka, ktorá signalizuje jej aktiváciu. Vodiča o nej informuje aj príslušný symbol zobrazujúci sa v prístrojovom paneli.
Všetky verzie modelov 208 a 2008 vybavené týmto novým ovládaním majú zároveň elektrickú parkovaciu brzdu, ktorá nielen šetrí miesto, ale vodičovi prináša vyšší komfort a pohodu pri každodennom jazdení.
V 100% elektrických modeloch e-208 a e-2008 je tlačidlo M (manuál) nahradené tlačidlom B (brzda), ktoré reguluje intenzitu rekuperácie počas spomaľovania:
Funkčné vylepšenie, režim brzdenia (B) zostáva aktívny aj po stlačení radiča automatickej prevodovky (bez vypnutia motora):
Získali sme ako jediný koncesionár PEUGEOT v Európe už 6 x prestížnu cenu.
Vopred ďakujeme za vaše podnety a skúsenosti so službami FINAL‑CD. Napíšte nám Váš názor
Ochrana osobných údajov | Nastavenia cookies