DNI ARCHITEKTÚRY a DIZAJNU

DNI ARCHITEKTÚRY a DIZAJNU
Pridané 04.06.2023

PEUGEOT, ako inovatívna prémiová všeobecná automobilová značka so základnými hodnotami ako ALLURE (atraktívny dizajn), EMOTION (inštinktívna radosť z jazdy) a EXCELLENCE (nekompromisná kvalita a jednoduchosť používania), sa aj na Slovensku spája a podporuje aktivity, ktoré sú blízke týmto hodnotám.

V týchto dňoch je partnerom prestížneho týždňového eventu DNI ARCHITEKTÚRY a DIZAJNU, ktorý prebieha v prestížnej a novootvorenej SLOVENSKEJ NÁRODNEJ GALÉRII v dňoch 29. 5. - 4. 6. 2023.

Súčasťou tohto podujatia je aj expozícia nášho najnovšieho modelu PEUGEOT 408 na Štúrovom námestí. Okrem posolstva ALLURE práve tento model výrazne prezentuje pozicioning značky nielen svojím jedinečným dizajnom, ale aj celkovým architektonickým prístupom k tvorbe samotného automobilu. Každý návštevník, ktorému sa podarí zaregistrovať pomocou QR kódu umiestnenom priamo na vystavenom aute, si môže užiť tento automobil na celý mesiac.

Prestížni hostia a slávni architekti a dizajnéri si takisto môžu užiť pobyt v Bratislave s modelom PEUGEOT 408. Napríklad Švéd Johan ARRHOV, ktorý prezentoval tvorbu svojho ateliéru zo Štokholmu. (dole na fotografii)

Švéd Johan ARRHOV, ktorý prezentoval tvorbu svojho ateliéru zo Štokholmu

PEUGEOT v rámci svojej novej stratégie chce stále posilňovať túto optimistickú víziu

a stať sa skutočným „aktivistom ALLURE“. A aj preto sa angažuje v inicializovaní spoluprác s kreatívnymi umelcami a inštitúciami rôznych žánrov po celom svete. Už dnes má rozbehnuté viaceré významné spolupráce:

  1. Emeric Tchatchoua, zakladateľ odevnej značky 3.PARADIS, sa podieľal na uvedení konceptu budúcnosti značky INCEPTION.
  2. vizuálny umelec J. Demsky na Design weeku v Miláne predstavil kompletnú vizualizáciu športového modelu hypercar PEUGEOT 9X8 spolu so športovým oblečením pre celý tím, ktorý sa pripravuje na slávne preteky 24H Le Mans.
  3. Nedávno bola predstavená spolupráca s YellowKorner, popredným vydavateľom

a distribútorom umeleckých fotografií, prostredníctvom siete 130 galérií v 20 krajinách a online galérie yellowkorner.com.

V nadväznosti na tieto spolupráce PEUGEOT ponúkol talentovaným fotografom príležitosť odhaliť svoju vlastnú víziu značky ALLURE.

Päť slávnych fotografov dostalo príležitosť odhaliť svoju vlastnú víziu ALLURE tým, že každý z nich vytvorí sériu 15 umeleckých snímok. Tri z týchto fotografií budú obsahovať model z radu PEUGEOT, ktorý si umelec vybral.

Päť fotografov a päť úloh ALLURE

Teresa Freitas: „Hľadanie pôvabu vo farbách“ v Maroku

Laurent Baheux: „Pôvab leva“ v Keni

Mister Fifou: „Pýcha Allure“ na predmestí Paríža

Laurence Laborie: „Ženský pôvab“ v Lanzarote

Oliviero Toscani: „Krajina Allure“ v Toskánsku

Od októbra 2023 budú práce týchto fotografov vystavené na webovej stránke YellowKorner, prezentované v galériách YellowKorner, ako aj na privátnych prehliadkach za prítomnosti umelcov v hlavných galériách YellowKorner

v Európe. Fotografie budú vystavené aj v sieti PEUGEOT a dúfame, že nájdeme priestor vystaviť ich aj na Slovensku.

Sledujúc túto komunikačnú líniu, aj značka PEUGEOT na Slovensku sa koncentruje na podporu a angažovanosť vo vizuálnom umení. Spolupráca a podpora podujatia Dni architektúry a dizajnu 2023 je prvý z týchto projektov.

 
 

Ocenenia

Získali sme ako jediný koncesionár PEUGEOT v Európe už 6 x prestížnu cenu.

ParížParížBerlínBarcelonaSlovensko

Zlepšujeme sa pre vás aj naďalej

Vopred ďakujeme za vaše podnety a skúsenosti so službami FINAL‑CD. Napíšte nám Váš názor

Ochrana osobných údajov | Nastavenia cookies
Používame súbory cookies pre zlepšenie funkčnosti našich stránok. Dodatočné súbory cookies používame na vykonávanie analýz používania webových stránok a na kontrolu účinnosti marketingových opatrení. Súhlas s používaním súborov cookies vyjadríte kliknutím na tlačidlo "Súhlasím". Viac informácií
xxs
xs
s
m
l
xl